****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2014. szeptember 3., szerda

2014-es TÖKölődés, avagy 13 tökös dekor öltet


Ahogy beköszöntött a szeptember, már rögtön az első nap nagyon rossz idő volt, esett és fújt a szél.

Néztem az időjárás jelentést, ahol azt mondták ketté szakadt az ország, mert keleten még jó idő van. Ez az egy -két nap pedig arra sarkalt, hogy elkezdjem az őszi posztokat. Persze biztosan lesz még jó idő, mert hátravan a vénasszonyok nyara, de akkor is. 

A tököt nagyon szeretem :-) A színét, a formáját és, hogy sokféleképp lehet vele dekorálni... persze egy jó sütőtökkrém levest is elbírnék most viselni, azaz megenni.  

Szóval, egyre nagyobb divat a tök "nemkoszolós" kidekorálása, értsd amikor nem kell fúrni-faragni. Nem szükséges feltétlen, hogy csak egy tök díszítse az otthonunkat, lehet több is.

Én most vegyesen hoztam példákat nektek:


1. Elő a dekorszalaggal. Rapid megoldás. 


2. Egy szép tök, melyet mogyoróval és levéllel díszítünk. Egyszerű és letisztult. 


3. Jöhet a csillám party. Csillogjon-villogjon az a tök. 



4. Nos itt ennél a példánál fúrni-faragni kell. Fúrni, hogy a fény szépen átjöjjön és kivájni a belsejét, hogy a gyertya beleférhessen. 



5. A tököt kivájjuk és beleteszünk egy pont akkora konzervdobozt vagy műanyag flakon darabot. Ebbe megy bele a virág, hiszen a virágnak víz kell.



6. Csillám újra, de csak egy monogram. 



7. A picit kell vájni és már mehet is bele a gyertya módszer. 



8.  Csak egy alkoholos filc szükséges. Konyhába remek dekor. 


9.  Én ehhez biztosan kérnék férfi segítséget is, féltem az ujjaimat.... akkor ki fog blogolni? :-) 



10. Levelek is kerülhetnek a tökre. 



11. Harisnyába vagy tüllbe csavarós az megvan? 


12. Még egy letisztult és egyszerű modell. Szőlőinda díszíti a tököt. 



13. Stopperóra indul. Talán ez a megoldás a leggyorsabb de mégis szép. Íme a masnis tök. 



Neked melyik a kedvenced? Melyiket fogod elkészíteni? 
Ha van saját tökös kreálmányod idei, vagy tavalyi küldd el emailben vagy Facebookon



forrás: pinterest 


3 megjegyzés:

Nóra írta...

Nekem az egyszerűbbek tetszettek, a szőlőindával körbefont és a "mogyorós" az elején (az nem inkább egy tölgyfamakk?).

Máténé Tóth Erika írta...

A 2. tök jó,de az nem mogyoró,hanem makk!Bizony....

Névtelen írta...

A 9-eshez nem kell férfisegítség, kapható a kínai boltban, hiszen az műanyag....de amúgy meg lehet csinálni valódi tökből is.Egyik szebb, mint a másik, én is nagyon szeretem a tök-dekort.
Kata