****************************** Vidéken is élhet stílusosan az ember. ******************************

2014. április 2., szerda

Ha tavasz, akkor nyílik a Berkes Porta kapuja, újdonságokkal




Ismét az én szeretett  Berkes Portámon jártam a Mátékával.


Tavaly mi kétszer is rendeztünk itt családi összejövetelt, volt egy nagy szülinap és egy keresztelő. Én azt mondom elfogultság nélkül, hogy egyszer mindenkinek ki kell próbálnia a falusi vendégasztalt. Mert a jó levegőn, nyugalomban, stílusos környezetbe ünnepelni egy családi eseményt kötöttségek nélkül, remek házias ételekkel, fantasztikus kiszolgálással, ráadásul kedvező áron ... erre azt mondja az ember, hogy ilyen hely nincs. DE VAN! :-)




Idén a Portán megszépül a bejárat, új járda lesz (ami már készen van) és új virágágyások. Továbbá Kati a ház asszonya remek és különleges termékeket készít (lekvárok, ízes diók, fűszerek, medvehagymás termékek, stb...), így a tavalyi paletta tovább bővül(t).




Ha egy család itt tölti az ünneplést, akkor garantáltan a Katiék által megtermelt bio zöldségek és gyümölcsök kerülnek az aszaltra. Megnéztük a kertet, Mátéka lelkesen totyogott az oda vezető kis úton.

A legközelebbi események a ballagások időszaka, melyre helyek még foglalhatóak Katiéknál. 

Jöjjön pár fotó. 




A kék szépségbe koktélparadicsom kerül. 


Ottjártunkkor a teraszon foglaltunk helyet, Kati 100%-os almalével és fűszeres dióval kínált. Beszélgettünk az idei és a tavalyi évről, tervekről. Közben Mátéka elaludt. Géza, a ház ura pedig a kertet rendezte éppen.

Kati mindig valami újdonságon töri a fejét. Ezt szintén nagyon szeretem benne.  Sok a munka, de azt mondják megéri, mert a vendégek mindig jó szájízzel és tele élményekkel hagyják el a Portát. Tavaly volt olyan társaság, akik déli ebédre érkeztek és csak este 6kor mentek el, mert annyira jól érezték magukat. :-)








Nem jöttem üres kézzel, ezek jöttek velem. Még több Berkes termék itt:

Újdonság a baracklekvár levendula virággal.



És én a nagy sajtrajongó, kaptam kóstolót (talán mert V.I.P-es vagyok?), ezt Kati csakis a családjának készítette. Az egyik medvehagymás ízű, a másik chilis-fokhagymás. Azt mondanom ill. írnom sem kell, hogy mindkettő isten finom volt. Lágy, kenhető, házi joghurtból és tejszínből készült.




fotók: Krisztina


Nincsenek megjegyzések: